"jag vattnade ju dem..."

David har fått i uppdrag att hålla ordning på brorsans hus medans dem glassar i staterna. Och han har nu vart där två ggr... Första ggn själv och igår var jag med... ojojoj... veronica du ska få höra sen ;) MEN.. så va det en vas med snittblommor i som hade vissnat helt. Efter att jag hällt ut vattnet lukatde det inte direkt hallonbåtar så david tog sig för näsan....Och jag började fråga...

- "Älskling, hur såg blommorna ut när du var här sist?
- "Dem såg lite ledsna ut så jag fyllde på med mer vatten!" säger david med ett leende och tyckte han var duktig.
- "Du menar du bara fyllde i med mer vatten i det gamla vasen som med alla dem andra blommorna med kruka?"
- "japp" :)
- "hahah... en vas med blommor kan man ju inte vattna som man gör med en vanlig blomma ju knasboll!"
- "jahaaaa..."

haha... han är för jävla gulligt knasig ibland. Man kan ju undra ibland, eller ja.. många ggr vad som försigår i huvudkontoret ;)


Kommentarer
Postat av: June

Hahaha, en sån grej som bara killar kan göra!

2009-09-11 @ 23:12:41
URL: http://mammajune.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha det later som min bror det. Hans blommor overlever aldrig. En gang bad jag honom vattna mina blommor nar jag var borta i 6 veckor. Gissa hur manga ganger han vattnade? Ingen, sa klart. Men 2 av 3 overlevde iaf.

Saknar dig!

Puss

2009-09-16 @ 01:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0