Första ggn jag är bästa kompis med vågen tror jag!

Ställde mig på vågen och blev väldigt förvånad över vad den faktiskt stod på!
Fick liksom inte chocken utan mer glädjen...

Jag har fan lyckats gå ner 6,4kg på 7 veckor!!!!! Thats fucking amazing... Underbara dag!!!!!!! :D
Ikväll ska jag bli jäkligt rund under tassarna har jag bestämt, Bcuz i need it!
Lekt med Finaste tjejorna Veronica & Madde idag, utan er vad vore lilla jag då? Älskar er!!!!!!!!!
Nu åter till peppmusik, fixas och rasta mina älskade pälstussar!

Happsy Valborg gott folk! ;)

Dagens outfit


Kommentarer
Postat av: veronica

Du e grym men du måååste äta ( som ja nu sagt 100000000 ggr) ;)

2012-05-03 @ 09:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0