Längsta veckan i hela mitt liv...

...Så att den snart är över gör mig bara glad.
För efter regn kommer solsken eller vad är det man säger?!
Då har man jobbat 14h konstant idag. Först sjukan, sen två kunder på raken.. Min rygg gör så ont att jag bara skulle vilja skära av några kotor för att få plats med nått fluffigt och lite mindre stelt. Ack så går det inte... Frivillig att ge ryggmassage hänvisas till min mail..
[email protected]

Kvällen har inget att erbjuda, ska mysa med min gris och kolla film. Imorgon är det upp före fan för jag har en kund som vill ha 150+ slingor.. Hur det nu ska gå när ryggen redan strejkar(?!) Men hey, den som inte provar får aldrig veta.

__________________________________________________________________
Konstigt.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Duktig du är som kämpar på sååå! :) allt kommer bli bättre med tiden, när du "bara" har detta så blir det inte samma press.

längtar tills dess.. :)



läs min blogg nu snutt haha puuusss //V

2012-04-29 @ 16:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0