Lördag....

Då var lördags passet över och min 65h arbetsvecka är nu slut!
Sååååå... NU tar jag helg. Händer dock inte allt för mkt idag, bestämt mig för att hoppa kvällens bravader, men jag hoppas ni får en kväll jag innerligt kommer ångra att jag inte gick på ;) Grattis igen bästaste Markus!!!! :D

Varit en stressig vecka men med alla urgulliga kunder som kommer till oss gör det hela värt det tusen ggr om. Har nog aldrig fått så stort utlopp för min sociala sida som man får genom att jobba med det vi gör, insane. Men så roligt, är ju som att ha tjejfest om och om igen... dock utan vin! ;) Sen älskar jag ju att prata så det passar mig rätt bra hihi Tack fina Veronica för att du finns vid min sida i detta, vi är som gjorda för att spendera dagarna tillsammas ;)
Vet inte vart jag tar vägen nu, blir kanske en lång promenad på stranden med zox. Sen får jag se var kvällen tar mig...
Dagens bästa inköp som jag rekomenderar STARKT!!!!!
Hår mask som gör håret helt fantastisk, Såklart säljer vi denna underbara produkt i vår salonge på Vihtfeldtgatan 14! ;)
_______________________________________________________
Perfect Nightmare

Kommentarer
Postat av: Veronica

tack för en mysig kväll med te och promenad igår kväll. :)

Älskar att vi gör detta ihop har aldrig varit så nöjd med ett beslut som detta ;)

Älskar dej stumpan... ses imorgon saknar dej..



har en liten suprise till dej som ja beställt hihi puuusss //V

2012-04-29 @ 15:58:57
Postat av: Alex

Sååå spännande!!!! Vad jan det vara... Jag som älskar överraskningar!!!! Vad vad vad kan det vara ?!?!?! Hihi puuussss

2012-04-29 @ 21:35:10
Postat av: Veronica

Vi väntar för fullt på att det ska dimpa ner nu!! vilken dag som helst... inget stort och flashigt men något fint och roligt! ;)

you will seee :P

2012-05-03 @ 09:35:29
Postat av: marcus 30+

tjoho! tack igen =) hoppas helgen blev bra! får fira dubbelt så mycket på dempas kalas hehe

2012-05-03 @ 18:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0