JobbDrivet!

Sitter bänkad på salongen med tassarna på bordet och en apelsin i näven, min kära kollega är ledig idag så jag kör aléne! Huvudet känns tung, halsen gör sig påmind om att den finns där och hostan bli bara värre... men hey... Livet som egen företagare, jo jag tackar jag!
Känner jag slarvat med både det ena och det andra sista veckorna, kanske dax att rycka upp mig själv och börja lyssna på min egen kropp och mina egna tankar. Dax att ta tag i det som känns viktigt och det jag vill göra. Så jag börjar med att slänga kakorna i väggen och godsakerna åt helvete... För nu är det nog av den här skiten!
Mötet igår med Nicolina gick kalas bra, Förra årets Fröken Sverige. Och vi väntar förväntasfullt på vad som komma skall... Vill inte avslöja för mkt än, men det är sjukt spännande och roligt!
Nu åter till allt det där som måste göras när man driver egent, tassarna upp på bordet och äta vidare på en apelsin.
Over n Out!
______________________________________________
Det är dem ljusa stunderna som får en att känna sig levande igen.

Kommentarer
Postat av: cina

hej hej. jag ska försöka få tummarna loss och komma in till stora staden i veckan..höres om d...pussssss

2012-05-20 @ 23:44:20
URL: http://http://zammygoing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0