Onsdag.

Ibland räcker inte orden till, antingen är dem för få eller så finns det för mkt att skriva om.
Helgen har vart utav det absolut bästa, med dem absolut bästa... den har vart helt jäkla underbar. Fler sådana tack! ;) Fredag bjöd dessutom på en fiiiiin tatuering på Studio ArtCore, jag är så jäkla nöjd att det är sinnes sjukt. Reaktionerna varierar i åldrarna Men hey, who gives a fuck... Den sitter på min kropp och det är enbart jag som ska bära upp den så... jag går med huvudet högt och bara ÄSLAKR DEN!

__________________________________________________________
Vissa dagar ler man lite mer än andra.

Kommentarer
Postat av: Cina

Hej hej! Ville bara säga att jag trivs kanon med slingorna,tänkte kanske ha några till snart ;D kram cina

2012-11-11 @ 11:28:25
URL: http://Www.nattstad.se/cina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0