Sunshine!!!!

Dagen har vart toppen, solen har strålat hela dagen. Sjuka 18 grader, första dagen utan jacka och dessutom fick jag mumsa i mig en stor jäkla Skagen baguette som nog var ner kommen direkt från himmeln. Dessutom fick vi ett mail som vi blev sjukt glada över.

Den som kämpar kommer nå framgång, eller hur hjärtat!!! Endast vi som sätter gränser ;)

Dagens absolut bästa var att se lyckan i sebbes ögon då han stolt avslutade sin absolut första fotbolls träning. Inte nog med att han var sjukt snygg i sin outfit, hans skor var detsamma som Messi. Sebbes ord var att han en dag ska bli köpt av Barcelona. Stolt faster till finaste pojkarna <3 kommer lätt hänga på läktaren och skrika i sommar ;))

Håret är ljusare än solen, (lustigt nog blev jag en nyans mörkare i hyn på köpet och det är bra) min nya vita coctail-klänning har anlänt, dessutom är morgondagen fullspäckad och på lördag kommer fina pappa hem!!!

Nu väntar kudden och fina drömmar... i hope!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej stumpan! Tack för du kom till fotbollen. Vi alla blev så glada. Mest jag tror jag hihi

Du är bäst imorgon svarar vi på mailet som jag längtar!!!!!<3 love you

2012-05-03 @ 23:19:24
Postat av: Anonym

Seeeeexy!!! Sjukt snygg klänning :) miss you babe!!

2012-05-04 @ 21:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0